Monday, December 6, 2010

wah

eishh. teringat kat wah plak malam ni. pantang teringat. nk meleleh je keje. aku bukan nyer suke meleleh ni. tapi bab2 wah ni mmg tak dapat ar nk control kerek. ni da taon ke tige, kire aku ok la. tapi taon pertama mmg tak leh blah betul. pantang dok sorang, nk meleleh je. duk dalam kete sorang2 pun nak meleleh. aku bukannye nak siksa wah. tapi aku tekilan betul. aku tau dorang tak kol aku n xbagitau yang wah meninggal sebab ms tu aku tengah study. tapi masalahnye, wah meninggal bukan hari2!!!! tu je la mase tuk aku tgk muke die last. tu je la masa untuk aku cium pipi die. nape sume tak paham. aku tau bende tu sume da lepas. tapi bende yang lepas tu ingat senang2 je ke nak lupe.

if tak de die, aku tak rase hidup aku kat rumah adelah dlm kategori hepi. sampainye ati korang tak bgtau aku. aku tak dpt terime hakikat do. aku dapat rasa sangat special dari cara wah treat aku ngan sera. sape lagi mampu sayang aku cam tu. aku tau aku kne syukor untuk semua bende yang aku ade sekarang. tapi kenyataan yang membuat aku teduduk ni, belum mampu untuk aku jadi ok balik cam dulu2.

dem la ckp psl ni. cb cite sal bende lain. haaa tadi aku jahit baju. poyo gile. hahahahaha :(

No comments: