Monday, December 27, 2010

i feel nobody

last week borak dengan grace.

we start as a hotel representative. konon cam exclusive je, padahal aku keje kat front office department n grace lak wat internship kat hotel tu. skali jumpe, terus berdentam dentum office tu. it was in 2007.

now here we are in uk. bloody hell. both of us tak pernah naik kapal terbang and sebab nak datang UK terbanglah kami kemari. tak pernah ada phobia naik flight tapi tak dapat naik flight dari dulu sebab xde duit. n datang uk ni cam first country kitorang jejak selain m'sia.

tapi g thailand tu kire luar negare ke?? sbb aku pegi sane pun bukan tido sane. pegi sane balik hari. alang2 datang perlis, singgah thailand jap. alang2 datang kelantan singgah thailand jap.so cam tak pegi la tu kan. sbb tak yah pun gune passport.

memang la aku pernah g amsterdam. tapi purpose g amsterdam ialah sebab nak datang uk. duk sane 2 hari je...!! naek basikal, kayuh basikal, langgar basikal. tu je keje aku 2 hari kat sane. bravo!

random: luqman kate aku ni macam xnak balik KL je. oi oi ko... xkan la aku nak excited melebih2 pasal nak balik kl. aku takut nak excited lebih2. aku takut sume

random: baru aku tau dildo ngan vibrator tu 2 bende yang berbeda. just saying

No comments: