Saturday, December 4, 2010

baldi dan lesung

aku tak nak bagi diri aku gadoh dengan diri sendiri. bile gadoh dengan dr sendiri ni, tak de limit. sume pakai cakap je. sume pakai balun je. bile gadoh dengan diri sendiri, tetibe kite terbahagi kepada 2. satu yang angel n satu pelesit. of kos aku nak menangkan pelesit. sebab die macam yakin dengan sume bende yang die cakap. angel plak akan cakap bende yang konon untuk motivate diri. tp mmg tak termakan kate2 motivation tu. sbb tengah gadoh mestilah ganas n bebal. 

aku nak cakap pasal ghazali. aku tak tau la die dari mane. tetibe je muncul. n terus je cam bagi nasihat kat aku.

alamakk..aku nk copy paste ape ghazali ckp kat aku. ayat2 yang die bg spaye aku dekatkan diri dgn tuhan, stop blaming 'her', pastu pasal hidup baru bl smp kl nnt. tapi hilang plak. shaittt la. mslhnye die pny je yg xde. org len nyer archive ade plak. tapi ade satu bende aku igt sangat2 ape yang die cakap. die tau aku lost, die kate mase tu sebenanye tuhan tu sedang berbisik kepada kite. supaya dekatkan diri kepadaNYA. 

tapi tu la aku ni. degil cam baldi! aku tau aku kene dekatkan diri dengan tuhan. aku tau tu je jalan yang ada. tapi aku ni baldi+lesung batu. so paham2 ar. si bodoh yang gile. aku la tu. mmg fuck u la taby!

No comments: