Monday, December 20, 2010

petanda ngokngek

tersangat hepi sampai hanye mampu tengok pix ni dari pagi ke malam


aku ngah usha2 ipod shuffle tuk ita. sebab aku xtau nk belikan ape tuk die. n aku pn nk gak angkat satu ipod. bajet nk angkat ipod nano. kejap2 nk angkat ipod touch. tapi yang murah ipod shuffle je. every week aku usha apple nyer website. dengan harapan, 'IPOD ON SALE - BUY ANY 2 ITEMS FOR £35'. ye, sangat melampau nyer imagination. so aritu aku redha je. aku cakap kat diri aku 'tak pelah. bukan rezeki aku sekarang. nanti2 boleh beli. beli untuk ita dlu'. saya redhaa~~

weh weh!aku jumpe satu soklan yang agak macam aku dulu2. 

soklan bernilai 3 rupiah berbunyi : 

If I wished myself dead do you think it would come true?


sekarang aku tengah tunggu satu parcel butter dish. mama suh belikan. pastu kak fify suh alert ngn door bell sebab die pn ade order few items for x-mas (taon lepas aku dapat duit £30 ngn beg. so harapan taon ni, dapat duit lagi sbb tengah kering. teehee) so, arini ade 2 parcel sampai. satu nampak leper, satu nampak agak kembung. aku bajet yang kembung ni mesti ade butter dish mama ni. tapi takut lak nk koyakkan kotak tu. jadi aku pn tarik keluar resit die. SEKALI!!

Apple: Ipod Nano 8gb (Green)

Message: thanx kakak for being there. xx Mama, Babah, Sofia n Dan

......

WTF!!!!!!!! fuck pn tak bergini hebat rasanya (ok, mungkin fuck adelah best, tapi who cares! i hv dis ipod nanooooo!!! new generation. erghh ni lebih hebat dr orgasm! ini lebih hebat dari - ok dats enuf)

saye terase seperti gile bile mimpi menjadi realiti.tapi! kak fify xtau aku da tau adiah xmas aku. ngeh3. sebab resit tu aku lekat balik. seperti professional - very talented!

jadi, aku kenelah mule membace cara menggune ipod. aku tau nape k.fify belikan aku ipod. first, mase aku smpai cni, die bg aku pnjam ipod die. sbb die tak gune langsung. so mmg aku btl2 menggunekan bnd alah tersebut. naseb la tak rosak. ipod die ipod nano gak. tapi yang lg wth ialah, ipod nano tuk aku ialah wane ijo. hahah. cam ne sume orang boleh tau aku minat ijo tapi aku baru tau yang aku suke kat ijo. u shud spend more time with yourself. 

ya right. 

No comments: