Thursday, December 30, 2010

100 things

i hope this will make my life more interesting. so everyday in 100 days i will post things that can make me smile. of coz la me. y it should b u? :D so its kinda regime for my fingers -wak lu 'regime'!

ah... let start

1) Air - ayer or ayaq. aku suke sangat. swimming pool lagi la aku suke. i dont like drinking water dalam bottle, if aku masak kat umah sendiri aku suke. air mineral lagi aku suka. air dalam bath tub pun aku suke. cuci pinggan aku suke, tapi cuci baju gune berus aku kureng suke. ape ape yang berkaitan dengan air i kinda like it.

air wat aku senyum sebab, ntah la. tapi dari kecik aku suke air, aku suke sungai, aku suke swimming pool. aku suka mandi. bile aku kat dalam bilik air nak mandi, aku rase dunia luar dari bilik air, xwujud sangat. ape yang nak jadi kat luar bilik air, aku xkesah sangat. so, if tetibe aku macam nak naik marah, elok la campak aku kat dalam pool. tapi make sure phone ngn ipod aku xde dalam poket, kalau setitik phone ngn ipod aku tu basah, nahas la korang >:)

Day 1st done. so i think i should do some layout adjustment for this blog. to listing all 100 things yang aku akan cover. who cares if this 100 things is pointless. i dont care, so y anyone should? aku ni pandai je nak poyo. berubah la weh wani

No comments: