Thursday, June 7, 2012

4) Pillow and everything about pillow

100 things to smile. it supposed to be one of my project yang menunjukkan aku yang aku tak buat kerja separuh jalan. and after 3 entries aku stop tulis. its not even half. suku pon tak. memang tahniah la kerana membuktikan kat diri sendiri yang aku memang buat kerja half way.

maybe i should continue 100 things to smile no 4. ok so here it is.

No 4 : Pillow

Oh my god. i just typed that! sape la yang tak suka tidor. tidor itu nikmat. tapi kadang2 bila da terlajak tidor memang naya betul. lagi2 shift work macam aku kan. tapi bantal still one d best things ever created. aku sorang je ada 6 bantal. masa tido satu bantal kene ada kat bawah kaki. satu kat bawah kepala. satu atas mata. sume bantal aku adalah same size. sarung bantal pon aku suke beli. lagi2 kalau spoloh ringgit kan. memang fail btl untuk control diri. sarong bantal ni macam ada dialogue

                  Aku: Tak boleh beli. Jangan boros
                Pillow case : Im new. Im blue. I am everything that complete your night.
                  Aku: I just have to walk away. stop browsing dear me!
                Pillow case : You really wanna play that game bitch!!??!!

Yup. theres no way i can win the fight.

Aku dengan mama penah ada case pasal bantal. bantal busuk. dulu arwah Wah ada buatkan aku bantal. aku memang tido dengan bantal tu dari kecik sampai sekolah menengah. ada satu hari tu masa aku form 4 or 5 mama marah2 aku. dia cakap aku tak grow up. mama cakap memang tak patut untuk aku ada bantal busuk. memang tak matang langsung la kirenye ada bantal busuk. aku betul2 bengang. if mama rasa sebab bantal busuk tu buat aku nampak tak matang, ok fine aku buang bantal tu. aku sedih betul masa nak buang. masa tu wah belum meninggal. tapi aku keras kan ati aku. aku buang je. aku buang betul2 atas tong sampah. bia mama nampak benda tu dalam tong sampah. pastu few days later mama tanya mana bantal aku. aku cakap aku da buang. aku menyesal gile sebab buang bantal tu. few years later wah meninggal. and aku memang rindu sangat bantal tu. aku rindu betul kat wah. kadang2 aku boleh abiskan masa the whole night just by remembering wah. i wish i still have that bantal. i wish im able to kiss her before they buried her. aku harap diorang bagitau aku yang wah da takde instead of sorok berita tu and aku orang terakhir yang tau. its not protecting. it just cruel. everyone of them had the chance to kissed her, to touched her. but not me. they are all pretenders. pretend that they care, but they are not. this is not the first time they do this to me. masa arwah ayah meninggal pon diorang tak bagitau aku. y? y are they doing this to me? wat is my problem? aku ke yang bermasalah? macam mana la diorang boleh simpan berita macam tu dari aku. this is one of the reasons yang buat aku jauh hati. fuck la. emo betul

emo emo emo.

No comments: