Tuesday, December 7, 2010

terpijak dunia

ape la aku ni, da cam kaunselor lak aku rase. hahaha. tu la, dlu dpat course psychology xnak. mmg ar nak...tapi aku pn tk tau nape aku xnak. ah. menyesal pun tak gune. aku sebenanye cam kesian kat frempuan yang bf nyer or hubby nyer d kebas oleh frempuan lain. aku sian ar sbb bile dorang dapat tau bf or hubby dorg ade frempuan lain, mesti mase tu dunia dorang cam begegar!! mase tu mesti dorang baru sedar yang dorang duk kat atas muke bumi, bukan kat langit ketujuh yang indah2 tu. n aku pun tak de ar nak marah laki sebab hati ngn prasaan ni bkn leh d pakse2 pn. if da cam tu jalan hidup dorang, nak wat cam ne.

tapi yang aku tak leh blah nyer, bile frempuan ni jumpa/call frempuan yang d anggap perampas ni and maki2. aiyoyoyo dey minachi! lu tak payah ler mo maki2. lu settle ngn laki lu sudah. ceh, tetibe nak marah. masalahnyer btul la. if dorang maki2 frempuan yang d anggap perampas ni pun leh wat ape je. puas kan ati? maybe. tapi after da letak phone, still sakit ati kan. if frempuan yang d anggap prmpas tu mulut lagi laser cam mulut Chris Crocker cam ne? haaa. lg la sakit ati kan. so ade baik relax je. tapi jangan la relax sgt.

if let say, bnd jadi kat aku once bl da ade bf (sy nak stress kan di cni, saye single. hahaha) and tetibe die ade frempuan lain. first mmg ar aku teduduk dl or berlari2 anak ke katil dan menghempas badan ke tilam dan mula nangis. cewahhh.. tapi in every relationship yang penah aku ade, first aku slalu nk remind kan yang i dont mind if im being replace with another good looking/brainy/soleh girl. siyesly, if ade orang yang lagi better tuk kite, xkan kite xnak. aku pun nak if aku dapat. tapi frempuan tu kne lebih dari aku la.

pastu aku nak biar laki tu tau yang ape yg di buat ni da buat aku tak caye sangat kat die. so the next step babai la. tapi if let say if bende ni jadi mase aku da kawen konon2 kan. aku still buat bende yang same. tapi xmo ar babai. nak kawen, korang kawen. tapi make sure jgn nak poyo2 or jangan nak lupe diri lak. tu laki aku jugak ok. aku nak jadi macam arwah papa mohamad treat wifey2 die.

aku tak penah kenal sape arwah papa mohamad ni. tapi mase mama start try contact balik ngan family arwah, aku tekejut gile. dorang layan baekkkkkkk sangat. dorang suruh aku tengok gamba arwah papa. dorang bukak album bagai. dorang cam bajet aku anak arwah. aku bukan la. aku bukan. tapi maybe dorang tau aku bukan. tapi pakcik tu betul2 semangat suruh aku tengok pict arwah papa mohamad tu. die ckp 'ni la gamba papa/ayah'. pastu die tesengih kat aku. aku plak takut. mase tu aku ngah blaja kat kwantan. so pakcik ngn makcik yang aku siyes bodoh sebab lupe name dorang suruh aku singgah umah dorang if weekend malas duk kolej. eish baek betui. tapi smp kesudah pun aku tak pg. takut laa... aku ni bkn baek. aku ni bkn tau sejarah family dorang. aku ni bkn ade darah dgn dorang.

ke sebenanye dorang tau ape yang aku tak tau??! haha. no. i dont think so. dorang mmg baik kot.

weh ni pehal bukak sejarah family ni? lempang nak?

No comments: