Friday, December 17, 2010

saya rela d maki demi travelling

aku tak bosan. sape kate aku tengah bosan?

harini sejuk ye. melebehi negetif. dan hembusan dari hidung adalah bukti. stiap mase nak pgg tisu. so attractive!

sebenanye aku tak nak pn bgnama kat laptop dell ni. tapi aku cam geram lak die tak bernama. so aku bantai je name die ELL. singakatan kpd Dell. so creative! i know.

aku tengah risau sgt2 pasal bulan 2, 3 dan 4. first, bulan 2:

aku suppose blik mesia bln 2. aku balik ujung bulan. dalam 25th kot aku rase. tapi b4 tu aku kne mlepak kt london jap. sehari pn xpe. sbbnyer kwn aku yang bernama grace da berbulan2 kat sane. dulu2 aku penah cakap kat die aku nak belanje die teh tarik kat kl. tapi plan asek delay je. adelah sampai setaon. pastu aku kne fly g uk. sudah tu bulan 9 aritu die dtg uk. sbb nyer die dapat sambung study kat cni. best gl. tapi best2 pn xjmp gak lagi. so smlm Grace kol skype 'u know, u said u want to belanja me teh tarik. u remember or not? now i followed u 2 uk also, i still didnt get my teh tarik. n today i told u i want to visit u at manchester, u gimme so many excuses. so sad lor'

aku bukan xnk bg die dtg manchester jmp aku. tapi aku bz. bz gl. sbb ade orang nak datang date yg die nk datang tu. so aku cakap kat die yang plan aku nk blanje die teh tarik still on, tapi aku turun london. die kate tido la kat ostel die. tp kene bawak sleeping beg ar. aku ok je. bile mase aku tak ok. jadi tambah lagi satu masalah baru. sbbnyer a week before my konon flight tu, aku ngn Z akan konon2 menjelajah satu uk dalam seminggu. xde la satu uk. penipu besa la tu kan. mcm la duit bnyk. duit aku tggl seratus pound je ni smp ujung bulan. sedekah sedekah....

tp aku tau, aku nk nek bus, nek train, catu mknan,amik sejuta pix dalm ms satu minggu tu. pastu 'uk goodbye foerever - i hope not'. if nek flight 26 sbb ari sabtu. so aku smpai on 27. pastu 28 duk umah. 28 tu last day for feb kan. n on 1st march yakni esok arinyer, aku g jakarta ngn bell n aie, 5 hari. confirm mama maki aku. yezz! hahahahahah

No comments: