Wednesday, December 1, 2010

i need to talk to my husband first

wtf. hahah menipu dow.

kat cni da salji 2 hari da. so ramai ar salji bertaburan. tadi ade orang datang, nk tlg shovelkan sume salji tu n letak garam kasar kat porch kereta tu. sbb nanti xde la licin sgt. sbb bnyk accident time salji ni sbb jln sgt la licin. well i dont know how licin it is sbb xpenah pn bawak kreta kat cni. hehe

so dengan poyo nye aku cakap kat orang tu. tak pelah. aku kne cakap dengan husband aku. aku kate husband aku tak de kat rumah. dan dan!! pastu mase tu aku tengah pgg sofia. die cakap 'owhh she is lovely' aku sengih je la cakap tengkiu. hahaha. segan i taw. tp serioously! aku nmpk cam mak orang ke. erghh i hope not.

1 comment:

Ventriloquist said...

i wish i can use da same excuse.

"nnti i tya bini i. dia xde."


LOL..!