Saturday, December 4, 2010

gadoh kerja saya

aku ni ngan asek nak gadoh je. pehal la ko ni otakk!??! arini gado ngn kak angah pulak. gado pasal kawan. die kate kawan aku pemalas. aku cakap ar 'pehal ko nak cakap cam tu'. die kate 'nape? ko nak back up die ke? die tu boifren ko ke?'. aku reply la 'memang ar tak. tpi pe kes nk kutuk die. ko nak aku kutuk kawan ko.ko ingat kawan ko baek?'. aku tanye dalam keadaan yang agak terangkat rangkat kening. die cakap 'cakap ah'. aku cakap 'kawan ko tu buat sex ngn ramai laki!' [ lol. ayat cam budak2 bile gado]. kak angah terdiam. pastu die cakap 'sape?!'. aku pun jawab la 'Melati!' [melati bukan name sebenar].

pastu 2 2 diam.

pastu sambung balik. kak angah cakap cam ni 'ko tu duk umah sewa sorang2 dulu tak penah bawak laki?!'. aku jawab 'bongok sangat pesal. aku nak bawak cam ne kalo abang ade!'. kak angah carik lagi point 'weekend abang xde!'. aku jawab 'shah ade!'

pastu 2 2 diam lagi. pastu aku cakap 'dah ah. aku malas ah nak cakap ngn ko.letak ah phone!'.
'ko la letak! ko yang kol aku. bukan kredit aku yang abes!' kate kak angah lagi. so aku pun 'blah la ko'. terus aku letak phone.

mengucap panjang je. 2 mminggu tak becakap. konon nak luah perasaan rindu. tetibe gado. eee. bongok tol. tu la orang kate if rapat sangat ngn someone tu, mesti nak sakitkan hati die. mesti nak lepas cakap je. bengang btl. aku teringin je nak dapat sibling yang cam layan baek2 sesame sendiri. tak gune ko-aku, cakap lembut2. tapi masalahnye family aku tak pernahnyer normal. sume da biase nak buat konon2 kuat. tapi bile salam ngn mama waktu raye, sekor2 nanges cam da tau esok kiamat. kecuali aku la. aku mane leh menjatuhkan maruah sebagai seorang yang poyo. so aku biar je sume orang abes salam n abes nanges. baru aku salam n terus makan rendang yang tersedia kat meja.

hari ni yang tak leh blah lagi. abang tulis kt facebook 'in an open relationship'. pastu aku comment 'yaa ritee....' . pastu terus chat fb ngn aku, die kate awek baru die ade kt sebelah. so what? aku sibs ko kan. xkan nk jeles. pastu aku saje je tulis 'aizat farhan sori la der'. boleh die remove tag. mmg agak bebal if ngn adik bradik sndr pn nk jeles. pg cari orang len la weh!

yang aku gengster sangat arini pehal? hahahaha

No comments: