Saturday, January 1, 2011

100 things. no 3

house.

sape tak suke umah sendiri. even kadang2 bile tengok rumah, kite tak senyum. tapi dalam hati tenang je bile da tau kite kat umah. umah sendiri la. bukan umah hantu. aku suke umah aku kat pandan jaya. sebab aku sendiri yang tentukan cam ne umah tu nak jadi. even most of the time bukan aku yang kemas :D tapi aku tau aku leh melempiaskan penat lelah aku kat umah. mase tengah penat, teringat kat umah je. bile nampak umah, aku tau aku boleh selesa kat dalam tu. tak yah risau nak cover2 apa aku nak buat. nak korek idom ke nak tegolek dog ke, nak amik gamba cam myspace ke, tak de sape pun nak amik tau. syoknye! tak sabo lak nak balik.

i love to have my own private space. cam umah pandan jaya. so plan sampai m'sia nnt! carik bilik sewa. bilik sewa ah plak. bukan ade gaji nak sewa umah sorang2 cam dlu. lagi pun ok gak ade bilik sewa sndr. bedikari sket. hehe.

tapi tapi, mama mesti cam tak kasi aku duk sendiri before dpt keje. unless la die nak privacy ngan papa. mesti aku di alu2kan tuk keluar. hihi.

so ape lagi pasal rumah. haa! rumah ada toilet sendiri, ade dapor sendiri. sape yang kate shopping mall tu cam umah die, memang gile la. ade ke dapor kat shopping mall tu. memang la ade dapor kfc, tapi bukan leh masuk or men masak2. ok fine. that is a purposed of shopping mall yang ada kfc or watever restaurant. u dont have to cook. u can just order anything u want (within yer budget. hihi). kat rumah boleh baring kat lantai. kat shopping mall boleh ke? len la ko wat head spinning sampai terbaring2 bagai. xpun orang bunuh diri dalam shopping mall dengan terjun dari tingkat 10. cam kat Berjaya Times Square. aku berada d tempat kejadian siot mase hari tersebut. aku kat tingkat 8, orang tu terjun  dari tingkat 10. sekkelip mata je sampai ke bawah. naseb bek la tak tertimpa kat sape2 mase tu. kalo tak, da 2 orang yg kmalangan jiwa.

fafai

No comments: