Wednesday, January 5, 2011

Patrik, Age 1,5

sume orang pun tahu tentang kepoyoan aku. so aritu aku sewa movie kat iTunes. ngeh3. nampak tak kepoyoan d citu. aku sewa movie seperti tajuk entry di atas. berhari2 aku usha movie mane yang patut aku rent. sebab aku nyer itunes pn tggl £11 lebih je.so every penny counts. first aku tengok trailer aku terus tekan rent. masalahnye dalah movie ni bkn in english. ni movie from Sweedan. maybe sebab aku cam tertarik ngan gay, so aku pn laju je nak tengok.

' if ade lelaki gay (hensem) yang try untuk berubah and nak jadikan aku awek/wife aku rela korbankan diri' Waniey, 24, uk

maybe sebab orang yang aku suke dulu, tetibe jadi gay depan mata. and aku still nak kat die?? wth?!!! hahaha

so cite Patrik, age 1,5 ni tak termasuk dalam kategori 'favourite' aku tapi its worth watching. its different. cite pasal pasangan gay iaitu


"Goran and Sven are the perfect gay couple; they have a beautiful house in the suburbs, a solid relationship, a home full of love and warmth. Newly approved for adoption, they believe that baby Patrik, age 1.5, is on his way. One tiny decimal mistake later, they find themselves saddled with a 15-year-old homophobes....who may have a criminal past"


ehsan dari http://rottentomatoes.com

tapi sebenanye bile Patrik 15 datang dan bukan Patrik 1 year 5 months, Goran ngan Sven mule start gado. sampai bercerai berai. oh sadis. kesian kat Goran yang membesarkan Patrik 15 sorang2. yang Patrik ni memang anti homo. kesian lagi kat Goran yang kene sabor je. aish.. menyentuh ati nyah!

tata!

No comments: