Thursday, January 13, 2011

abang kotak sudah beri kotak

'im sorry im nagging you, but u need to organize yourself' Mrs.S.E bersuara selepas pelayan TGIF berlalu selepas aku mengorder makanan. aku macam biasa, tersengih gorila. sebab memang tak de alasan untuk segala macam soalan dari Mrs.SE. sebab aku yang malas nak menggerakkan body mengemas semua barang-barang yang perlu di shipping ke Malaysia. aku rasa mungkin Mrs.SE tekejut sebab aku belum menyentuh mana-mana barang yang boleh menjadikan petanda bagi Mrs.SE bahawa aku nekad untuk pulang ke M'sia. i do i do i do wanna go back home. aku macam mencarik idea macam mana untuk menjadikan bulan January ini menjadi February dengan sekelip mata. sementara busy mencari idea, maka aku terlupa barang-barang perlu di alih ke dalam kotak. 

alasan abang kotak yang tak datang-datang tak boleh di guna pakai sebab semalam deposit 10quid sudah di beri semasa abang kotak drop off kotak. so aku tanya Mrs.SE 'they don't provide brown tapes?'. sebab aku ingat lagi masa nak pindah dari bukit beruntung ke bukit antarabangsa, orang-orang yang tolong angkat barang untuk pindah tu ade providekan kotak-kotak and brown tape. die bagi one week before pindah. so aku ingat kat sini pun same. jadinya Mrs.SE seperti tolong menjumpakan alasan kenapa aku tak transfer barang-barang aku yang kat attic ke dalam kotak lagi. dan alasannya ialah 'tak de brown tape untuk tape bawah kotak'. silly? but it works. 

so i got like few days before Mr.SE pergi Tesco untuk beli brown tape. or maybe he might go to Tesco tomorrow since Mr.SE ofis dekat je dengan Tesco. and Mrs. SE da pun remind Mr.SE psl brown tape. day by day i become more and more lazy. but my laziness does not effect me running this house. i just cant jeopardize my time with my self. it is so essential for someone who self obsessed like me. so that is the main reason why i rather surf the internet than pack my stuff. yes, i get to spend time with my self by surfing the internet. how cool!(lame). 

No comments: