Monday, January 17, 2011

kawan

sume orang ade kawan. manusia yang paling lama aku kawan ialah... erm budak2 college aku. aku tak suke contact ngan budak skolah aku. sebab dorang tak best. haha. bukan dorang tak best. tapi standard dorang tu cam dah tak leh masuk ngn pale aku. lagipun dari skolah lagi aku memang tak rapat dengan dorang. aku pegi gak umah dorang bile nak dekat spm. tapi nak lepak same2 g klcc g ampang point weekend2 mmg tak dapat la. aku lagi suke kluar jmp mak wan. sebab tak yah kluar duit. kluar ngn kawan kene kluar duit. sian doh kat mama.

so even kadang2 aku rase aku nak bunuh sume kawan2 aku (tipu). or kadang2 aku rase cam nak hidup sendiri tak de kawan2, tapi bile dorang tegur aku, borak2 ngn aku, gelak2 ngn aku, aku hepi gile. aku suke begelak ketawa dgn dorang. talk about silly things. doing silly things. macam ngn shah tadi. main2 webcam. buat face effect. pastu die suruh mak die tengok and aku terus menyamar jadi innocent. pastu suruh nenek die borak ngn aku, terus aku jadi budak pendiam.

bile aku nak tengok movie and makan. aku leh ajak adam. pastu begadoh kongsi pop corn.pastu suruh die belanja makan, tapi tak sampai ati, so aku bayar makanan aku sendiri. bile aku rase nak memenatkan kaki, aku leh ajak ekin kluar. even die slalu lambat, tapi i do enjoyed having her as a bestfren. she is the only person who can stand my shopping attitude and i of course do get along with her camwhore syndrome.

i dont have much frens. i have lisa. i have bell. i have yati. i have bendi. i have k.d. i have luke. i have diba. i have nana. i have joe. i have usna. i have kas. i have kass. i have who else? i have grace. i have k.nor. i have ntah..

next storyyyy

mama nak suh aku balik awal. ok, aku nyer agreement dengan uk ialah sampai 19th or 20th. ah dem. aku da plan da nak g londang jumpe grace dgn wan. aku da mintak tolong wan hanta lg. adoiiii.. ni da la kali pertama aku nak jumpe wan since skolah. kat skolah aku tak penah pn cakap dgn die. tp aku perasan je die wujud dlm skolah tu.pastu ntah cam ne kawan dlm frenster, pastu tukar ym. pastu masuk facebook. pastu tetibe 2 2 kat uk. hahaha. klaka. tapi nak lepak dgn die pn nk ckp ape? ckp psl skolah?? xde topic. ckp psl uk? psl ape? ckp psl m'sia? borinnggg. ckap psl ape eh? ntah ler.haha. gossip la best. gossip pasal budak2 skolah.

babai

that is why i dont need lover when im with frens. they dont expect anything. but i love to give them everything.

3 comments:

ms evilo pon ok kan said...

ckp pasal saye la.
topic yg sgt besttt.
serius x tipu.
try cuba test tgkk..
=)

ps: mekaseh sbb masokkan name sy dlm fren list awak.

tuan umah said...

eh..how d hell awk blh comment? kite disable kan comment mengomen kat blog ni

p/s: saje je masukkan. nk jage ati je lebih

ms evilo pon ok kan said...

h a m = ham
p e h =peh
HAMPEH!