Tuesday, January 11, 2011

Mrs.SE

'u have to put your act together' kata Mrs.SE 
aku diam. Alasan dalam hati = there is plenty of time for me to fool around. Jawapan yang meyakinkan sedikit ialah 'i still waiting for my boxes to arrive'. tapi alasan tu tak boleh guna pakai sebab pagi tadi dia da suruh aku call shipping company tu tanya pasal kotak yang tak sampai2. cam ayam betul kerja. duduk satu daerah, tapi da nak 2 minggu tak sampai2 macam aku duk China pulak. yang bestnyer, confirm la aku tak kol lagi shipping company tu. pemalas punyer budak

buku zul pun aku tak kire lagi. mintak2 la da cukup 19. even aku rase baru ade 17. ha, da macam stokist buku pun ade. 

have to buy few jerseys for the boys. and need to confirm back with Mrs.SE n few friends in londang that i dont have to go to heathrow airport alone :'( cam tak best langsung!! memang ar aku nk g jenjalan kat londang tu, tapi bukannye bemakne aku nak korang anta aku samp train station je. aku nak korang anta sampai airport. aku tak kisah pun amik flight kat liverpool, and transit kat mane2. asal korang ade mase aku nak blah. 

i dont feel like talking to anyone actually, but im so tired of being alone. plus the wall, the window, the wardrobe and the ceiling never ever respond to any of my questions. and its been almost 2 years! sombong gile kan. korek idong lagi best (wtf. haha) 

No comments: