Friday, January 28, 2011

orbit downloader

everyone is talking about orbit downloader. aku pun tak tau la nak install ke tak nak. sejarah silam ares downloader adalah tak boleh blah. aku download anti-virus, free trojan horse. surprise surprice! since dapat laptop baru, aku rela pakai tak ada apa-apa benda best dalam laptop. lagu pun install gune cd. microsoft office pun tak ada. sebab tak mampu nak beli yang ori. anti virus kaspersky ni pun ada orang berbesar hati nak belanja sebab dia memang jual anti-virus tersebut.

ya, aku skema habis. aku tak nak duit aku hilang macam tu saja lagi sekali. memang kalau barang nak rosak, rosak jugak. tapi kalau sebab rosaknya memang boleh elak, buat apa nak cari pasal. biar la pasal yang cari aku, aku tak nak cari dia.

oh. tadi makan kat tgi friday lagi sekali. wewittt. ada sorang kawan ni, yang baru kenal masa kat birmingham. sebab dia buat practical kat birm uni sama dengan ex-college mate/ex-room mate/ex-house mate. dia macam selalu nak meng'compare contrase' kan uk and malaysia. sikit-sikit kalau kat uk sekarang, mesti tengah lepak dekat costa coffee and usha mamat mata biru-hijau. kat sini semua mata hitam/dark brown' tak pun 'mana nak cari yadayadathingy ni. kat uk dulu senang je pegi yadayadamarket. kat sini nak carik mana eh?'

ya, aku tau, tu status dia, suka hati dia. tapi kalau baru sebulan sampai malaysia tak apa jugak. ini dah nak masuk tiga bulan. aku ni cakap je besar, ntah-ntah aku pun sama nanti. oh masa tu padan muka kawan facebook aku pulak yang baca status aku. and maybe padan muka bakal house mate aku nanti. hahaha!!!

No comments: