Monday, November 8, 2010

tukar tukar

antara website yang slalu aku tgk selain dr youtube, apple store n ebay ialah swatch.com. da lame btl tgn aku ni tak berseri dgn jam. aku mmg nk beli jam, tp xsure nak beli kat mn. if beli kat next ngn mark n spencer kang, kene gelak lak oleh kak fifi. beli kat argos kang, aku yang lagi tegelak2. tengok kat swatch tu mmg ar lawa. smp terbawak2 kat dlm blog ni. warna font blog ni pn aku tukar gara-gara warna jam yang aku suke tu. aku mmg la benci hahap gaban kat wane pink. tp sbb jam tu tertarik menarik ko mmg de bomb. aku pn cam jatuh hati,


cantek kan. klabu ngn pink. oh. itam da slalu sgt. putih pn penah pkai. nak beli sgt2 da ni.tp angah kate sabar la dlu. beli same2 ngn die kat kl nnt. nak paw aku la tu. aku tau da minah tu. 

tadi aku jadi googlers. aku type ape ntah. tgk pic. skali jmp pict ni


haaa. nape untuk prempuan takde. bias. yang laki tu nak tido cam tu nape? kaki nak semacam. boner? hahahah baru gambar je kot. blm bt2 ni. hahaha.

oh yes!

one super duper awesome thing that happened to me today ialah aku tengok james blunt nyer lauch for third album live kat youtube. rase bangga lak jadi youtube junkie sbb dapat tengok james blunt live. aku xde ar mcm suke music die cam aku suke hellogoodbye, half mast, starsailor n oasis. tp aku still tengok sbb saje2. ngah takde keje nak wat. skali lagu die best oh! wording die shiok oh! sore die mmg awesome oh!

quality YT stream ni sgt la mantap oh! aku igt mst ar ade stuck2 kan. xde langsung pn. gile hebat. aku nak tgk crite kat tv3/tv8 kat website pn masalah smpai kesudah, padahal bkn live. aku bukan condemn. aku cakap je (padahal takut kne saman ngn media prima. eleh, media prima nak takut ape, bukan ade 8 juta orang bace blog aku ni.cit) so, skarang aku nak menjadikan james blunt koleksi halwa telinge aku. aku tengok die nyer interaction ngn audience pn best. die siap bawak camera sbb nak amik gamba peminat die. manis la awak ni JB. jb as james blunt ok. not justin bieber.

james blunt dorang kate tak ensem, tapi if tengok care die, alahai comel btl. ape ar perasaan jadi awek die. ke jadi anak die ke. jadi handphone die ke. jadi guitar die ke. sigh~

No comments: