Friday, November 5, 2010

abg tom

fuih.... aku punye la berasap sekarang. berasap dengan diri sendiri.

weh diri, nape ko suke jadi lalang? perlu ke ko nak menjadi lalang? tak leh ke tetap kan ati seket wahai diri. skarang tengok ape jd. kite 2 2 dlm masalah. mmg ar tak besar, tpi da macam sendiri ludah sendiri jilat balik. huuu sampai ati u diri. i tak hate u. but i angry with u je.

sbenanye cam ni. ade la sorang mamat ni. name die abg tom. aku kenal die mase aku 14 thn. abg tom ni dulu2 cam bese je. tapi aku yang memang 100 percent 'anti abg tom'. adik aku pun dulu tak suke abg tom. tapi tak sure ar die nyer tahap tak suke tu setahap aku ke x. bile aku tedengar je ade orang puji abg tom ni, aku mesti gelak cynical. padahal tak penah pn beramah mesra mesra mesra mesra dgn die. tapi cara orang cakap2 psl die, buat aku rase xleh blah. mcm la si tom tu bgs sgt.

tapi. skarang. ape suda jadi.

tetibe je nak syok kat abg tom tu. nak kene pelempang btl ngn dr sndr. well abg tom, ko mst suke ati if dgr bnd ni. tapi malangnye ko tak tau pn blog aku, fb aku, myspace aku mahupun email2 aku. so aku pn nak chow chin chow. babai

No comments: