Sunday, November 7, 2010

good job

aku baru amik no tepon baru. aku tak tau lak yang bile aku kol kwn2 aku, die tulis 'Private Number'. agak untung ye d situ, sebab no tepon tu free. aku pun tak tau sebab ape. aku rase sebab, company telco tu baru lagi. so die bagi free number kat sume orang. so, aku tak de pn bgtau kat kak fifi psl no baru aku tu. nnt die tny mn aku dapat, confirm ar aku kne kelentong bgtau yang ade orang kasi mase aku ngah jln2 kat town. padahal zaren kasi mase aku g birmingham dlu. so daripada  mnipu bek aku diam dam dam dam.

so, skarang tiba masa untuk topup. tapi aku xleh nak klua. kak fifi nak klua, so aku cakap ar yang aku nk tlg topupkan tuk kawan aku, sbb die blanje aku mkn ritu.so skrg nk blanje topup. cewah! baek ati kan aku ni. kak fi klua nak tgk wayang. shopping mall kat cni ttp kol 5.30pm if hari ahad. die abes tgk movie da nak kol 6. so kak fifi kate, die beli kan online je la nnt. aku plak, fine je lah. aku rase kne daftar through phone dlu, baru leh wat online topup. tapi maybe kat uk ni, die nyer website ade vendor yang boleh beli topup gn kredit card pastu terus dapat no topup. mn la tau kan. dan jangkaan ku benar belaka. kene daftar dlu. so sebab kak fifi igt 'kwn' aku yang nak topup tu.so die xkan la die nak memperjudikan kredit card die. ha padan la muke aku. if die tau aku nyer, boleh la die buat. padan muke ko taby. padan muke ko. klentong lagi. sekarang sape yang tak de topup? aku la orangnye. good job.                                                                                    

No comments: