Wednesday, November 10, 2010

sejuk-sejuk ni

buat aku rasa lapa lah.

aku selalu makan dinner kol 4pm or 4:30pm. sbb aku malas nk makan skali dgn kakak n abang. bukan selfish, bkn poyo, tapi aku tak suke dorang makan pastu nak teragak2 amik lauk sebab takut aku tak makan lagi. so, before dorang balik, aku makan dlu. dengan itu

              bile dorang g je dapur aku pn 'orang da makan da!!'
             'okeh!' kata mereka sambil menyebat segala isi dalam periuk (aku masak,mmg ar sedap.dududu)

so dorang pun dengan selamatnye akan membedal semua bende atas stove. kol 6, kitorang memang da abis makan da. gile bagus. pastu kol 8.30pm nanti, ade la muke2 kelaparan. terutama abang. indo mee ar keje die. aku pun membantai gak telor dadar ke roti ke. tapi jarang ar sebab selalunye aku makan coklat biskot. tapi selalunye malam2 memang ade 'fried egg party'. poyo je makan dinner kol 530. tp kol 830 topup balik perut.

sob sob, tadi kire duit. pastu tengok kedai kasut online. pastu jumpa ni!! cool betul


kasut circuit board untuk frempuan pn ade. tapi tak cantik.so aku tak nak letak. haha. kasut biasa tp yang ade printing circuit board pn ade. memang wujud oh! aku tak pernah lak nampak kat M'sia selama ni. tapi memang ade terjual kat http://www.zazzle.co.uk/circuit+shoes oh!

aritu ade orang bagi satu parcel kat JS. pastu bukak keluar darah oh! dua paket lak tu. gemparrr je JS tu aku tengok. pastu upenye it's a energy drink. tapi die letak dalam blood bag and memang air tu warne merah. sape yang rase nak menjadi 'Cullens' tu bolehla ilangkan haus kan. tapi sape yang suke ZOMBIE! anda tak d lupekan. ade gak oh! letak dalam blood bag, tp air tu warne ijo. i loike both! cite banyak pun tak gune, sile la ke sini http://www.livingwithbloodlust.com/

hambek mung! siap ade cop jari lagi kat blood bag tu ken.

No comments: