Sunday, November 28, 2010

tahi lal

status : meng'google' kan diri.


benda yang d cari dan motif: aku teringat yang mase aku skolah agama kat sentul dulu, ade sorang budak ni. nama dia Fauzi. die duk area flat aku jugak. tapi tak tau block mane. aku rase dia satu class dengan aku gak mase skolah rendah. tapi lupa betul ke tak. apa yang buat aku terpikir kat Fauzi ni ntah la. tapi tadi aku terpikir pasal tahi lalat. pastu tetibe teringat Fauzi. hahahaha. ye. saya memang begini. aku kenal fauzi mase darjah 4 rasenye. so aku cam teringin lak nak tengok Fauzi punyer tahi lalat ni. tahi lalat die kat muke, kat pipi. memang rare betul lelaki ade tahi lalat yang agak besar tapi xde la besar mane. cam besa  O  ni. lebih kurang la.

so aku pun taip ar kat google 'fauzi tahi lalat' hahaha bajet leh jumpa ar kawan lame. tapi memang xde nyer jumpe. saje nak menghabiskan mase. so itulah entry unuk 28/11/2010

No comments: