Tuesday, November 9, 2010

current, its not like i dont like u

but u giving me pain.

aku tau ramai je orang yang terkene letric current mase pegang door knob yang besi tu, kadang tepegang besi, tepegang orang, pn leh tekena current. cam kne renjat. aku pn kne tadi. cam terima penampaq dr mama. tapi aku xpnh pn kne tampor dr mama. kne babab mulut sbb mlawan cakap tu penah ar. tapi current yang aku kene tadi agak melawaksedih :-

           aku tengah pegang Danial, pastu tetibe kene renjat. arhh, fine la. tapi kali ni sakit melebih2 lak. skali tengok jari, terluka pula. kne current sampai luka jari. boleh tahan lawak ni.

tengok sejarah jari2 aku ni, memang xbersih ar rekod die. sejak dari kecik dl asek bertampal plaster. kulit jenis yang 'cracked and dry hands'. xleh pegang kapur papan hitam, xleh gune sabun basuh pinggan yang sebarang2, xleh gune sabun buku basuh baju. yang peliknye belah kanan je yang allergic, belah kiri sihat walafiat, alhamdulillah. hihi. kadang2 kesian kat aku n pegawai Jabatan Pendaftaran Negara/ KWSP/ Kelas2 memandu. setiap kali ade hal dgn cap jari, mst tak dapat tengok aku nyer cap jari. asek decline je. abes tu, da asek cracked je kejenye. aku xkopek2 pn, die yg jd sendiri. kadang2 officer tempat2 yg d sebutkan td tu, siap gosok2 jari aku, letak losyen bagai, baru la boleh. kadang2 tak boleh, jari kiri la alternatifnye. satu je cara xbagi kulit aku ni elok cam biase, xyah basuh pinggan. ms duk kat hostel dlu agak sihat je jari2 aku, sbb xyah basuh pnggan. stok mkn dlm polisterin je kan.campak masuk tong jela pas abis mkn. kat rumah pun kadang ok kadang2 tak. mase aku xde, mama pkai je ape sabun basuh pinggan, tp bile aku ade, kne beli yang ok dgn kulit aku. kadang2 salah beli xkan nak campak je. kne pkai smp abes, pastu test yang lain plak. cewah, cerita cam kejadian tersebut tersangat susah sampai boleh mati kan.

sperti biase, aku menjadi googlers aku type coca cola. aku jumpak ni. annoying gile! sebab die tak rotate pict ni. so aku cam pening.


ni less annoying. sbb nampak xyah pening.

pastu aku jumpa website ni http://www.experienceproject.com. cam best gak ar. sebab die cam ala2 topik yang relate pasal emotion kite (mostly). aku blm teroka website ni dlm2. tp in general cam kite jmp kite nyer personal counsellor. aku type, i am in pain ke i am tired ntah. elok2 la mlawat website ni sbb ramai share experience n ade orang akan kasi advice. yang penting ianya FREEEEE.  apes lagis? joms las joins ~

No comments: