Tuesday, May 15, 2012

im not invited

hish... aku memang selalu tak di jemput dalam majlis. fug la. i dont want to talk about it. 

aku dapat zenith. filter for ciggs tu. not a bad product. i want to quit so many times oredi. but couldnt succeed la. hihihi. Z pun da tau perangai aku. ol he got to say ialah 'u better quit bilo i masuk minang'. hah! let see la kan bila. ntah2 lagi 10 taon. choi choi choi. 

so aku sangat penat last nite. di sebab kan saya duk bujang, saya ada tilam sekera sahaja. sebelah tilam ialah meja jepun. so bila tido semalam and bangun pagi, aku tengok sume barang aku berterabur bawah meja. confirm aku shuffle malam tadi. selalunye tido aku jarang bergorak. kadang2 aku bangun pun aku sedar yang aku cam tak gerak. selimut pun macam tak gerak. maybe bila penat body aku ni kejang waktu tido kot. hahaha. teory yang tak leh di pakai.

p/s sampai ati tak ajak saya!!!

No comments: