Monday, May 21, 2012

draft

i can write anything in here. like everything. while my hand busy with the keyboard, sometimes my hands need to find tissue tuk lap air mata aku. aku akan tulis banyak benda. aku tulis itu ini. bout my life, bout Mrs NSP love, bout the hate towards Mr NSP. after dah tulis semua, aku akan Ctrl+A kemudian aku tekan delete. lepas tu all the tears gone.

Nangis tak elok. sape kate nanges tu elok. nanges tu elok masa kite tengah insaf, masa tengah kawen, mase tengah dapat baby.

nanges mase tengah sedih tak boleh. sebab selalu sangat orang cakap 'kau menangis lah macam mana pun, tak de nye ko dapat patah balik', 'jangan la menangis lagi, tak guna menangis. yang dah pegi tetap pergi' , xpun 'jangan la menangis, if kau menangis orang kat sana pun menangis'. pelik kan?

memang pelik ini dunia. kalau ada astronaut yang boleh pegi Zuhal, tolong la bawak aku. this world is too weird for me to live in. y zuhal? that is my favourite planet sebab orang kata dia wane hijau. aku suka hijau. maka aku juga suka incredible hulk. yup aku punye google chrome pon wane hijau. malah ipod nano pun wane ijo. tapi bila orang tanya apa warna favourite aku, aku cakap aku suka itam n merah. sebab ( to be continue...






































[i wont continue actually, cox im too lazy to type anything])

No comments: