Monday, May 21, 2012

angah

when talked about childhood, aku kadang2 xbanyak cerita. it was a very sad stories. a series of stories. stories that only me and my family know bout it. and few of stories only me and angah know bout it. because of these series of stories, me and angah telah menjadi manusia yang pelik. cuba cari fun dalam setiap kedewasaan yang kami lalui. mungkin ini satu cara kami untuk tebus kembali masa yang dulu.

cuma seorang yang seperti tahu kenapa aku seperti gembira sakan setiap saat. sebab dia punya childhood yang ala2 seperti aku. tapi dia lagi psycho.

aku cuba tolong penuhkan segala permintaan angah, dan angah pun cuba beri apa yang aku mahu. seperti pelengkap, aku mahu angah selalu ada. even adakala datang angin marah, tapi tak ada siapa tahu betapa sunyi hari aku bila dia jauh dari aku.

No comments: