Wednesday, April 11, 2012

ini syok sendiri

aku tak tau yang aku mampu muntah macam paip bomba- until last night. waw.. bagus eh first sentence tuk blog. bagi semua pun muntah sekali. lately i've been busy with my laziness. aku malas nak jaga binatang peliharaan, maka mereka berdua terperap la di rumah sahaja. aku malas nak masak, maka ke kedai la aku menapak. aku just rajin basuh baju sebab takut tak ada baju nak pakai.

so Zack da start keja. *clapclap* and aku still  tak dapat kerja baru. aku pun tak berusaha sangat nak cari kerja baru. aku just send resume dekat 2 tempat sajo. resume aku pun memang tak memberansangkan. macam tak best betul makin lama aku tengok. if im going to be in hotel line for quite some time, i want to be the best. that is my goal buat masa sekarang. Reza macam nak berenti ari tu. his looking for something yang bagi duit bebanyak. sebab dia nak kawen. Reza tu laki yang aku nak benci tapi takleh sebab aku macam ada crush kat dia. wahahaha. fuck u! kadang-kadang rasa nak hug dia dari belakang. hahahhaa. geli kan. bodo punya aku. well that is all i can do. blog bout it, but jangan haraplah aku nak buat betul2. nak mati ke? nak mati sebab memalukan diri sendiri?

ade sorang mamat kat hotel ni, selalu la jugak borak2. aritu dia panggil aku wani gorgeous. aku cakap bodo la kau ni. jangan panggil aku macem tu. dia cakap dia nak panggil jugak. pastu dia tanya aku, gorgeous tu ape? aku cakap kat dia yang gorgeous tu macam ko la. like literally ok. kulit dia putih, orang dia tinggi, rambut dia hitam, suka je senyum-senyum. tapi dia kurus la. cam underweight. pastu aku cakap je la yang gorgeous tu cantik, lawo. pastu die kate aku tipu. aku cakap sekati ko la nak caye ke tak nak.dia suruh aku cakap betul2, ape meaning gorgeous tu. if tak dia nak cakap kat boss yang aku yang pakse dia panggil aku gorgeous. agak bongok la tu kan!  tapi die still panggil aku wani gorgeous gak after da tau meaning dia. eleh nak jaga hati la tu. kalau tak sape nak borak ngan dia tengah malam lagi masa dia night shift.

so sekarang aku nak mandikan haiwan peliharaan aku dulu. salamat!

No comments: