Saturday, March 31, 2012

lucky draw

aku start keje hotel 1/4/2011. on that same day, hotel tengah buat annual dinner. ada lucky draw, ade competition macam2, recognition macam2, award macam2. on that same day aku punya nama naik sebab dapat lucky draw. i got microwave oven. and i sell it to my dearest supervisor. aku tak rasa aku nak microwave oven tu since aku masa tu tinggal dalam bilik kecik kongsi 2 orang and selalunya memang tak penah masak pun kat rumah. so baik jual. sekarang dah duk bilik sendiri, teringat plak kat microwave tu.

masa menang tu sume orang cakap aku lucky la sebab dapat adiah even microwave. yelah, first day kan. terus dapat. and sampai la ni diorang becakap. baru masuk keje 8 jam dah dpt lucky draw kan.

few days back ada annual dinner. theme bollywood. semua orang yakni semua orang pakai baju sari. punjabi suit, dothi, and ntah pape la lagi yang menampakkan bollywood. tapi aku memang tak kuasa nak layan baju2 ni, lagipun bukan compulsory. plus aku kena save duit sampai ujung bulan. ada yang offer nak pinjam kan baju. aku memang tak nak sebab takut baju dorang rosak. aku pakai short wane itam and baju wane itam.
tetibe nama aku dapat lagi sekali tuk lucky draw. kali ni dapat home theater plak. perghh sangat lucky ke. semua orang pun terkejut. aku pun macam tekejut. tapi xkan nak pulang kan balik. tapi kali ni tekad tak nak jual.

No comments: