Saturday, April 21, 2012

si tua

im getting more aggressive these days. too much anger. semua orang stress, so bila diorang stress diorang tau nak marah2 je. so bila mana diorang2 tu tetibe nak hentam aku pulak, aku pun kasi sengattt sama diorang. korang jangan nak poyo sangat ok. everyone has their role in this hotel. so tak payah nak emo kat sesape. aku sepak sekor2.

tadi ada satu group jepun masuk. tetibe kunci ada problem pulak. as a senior (konon2) aku pun pergilah assist si jepun2 ni. tapi nak naik lift pun kena ada lift card, so aku nak pinjam lift card abg fadil (senior security office) sekejap. pastu da sampai pintu lift, abg fadil pun tetibe nak masuk skali. dia kata susah hati abang nak biarkan wani ni sorang2. aku pun tergelak2 la. aku ngan abg fadil ni tak de la rapat sangat. tapi boleh tahan la kalau nak buat kawan gurau2. sampai baling2 staple, aku stapler baju dia, lawan2, blablabla.

so masa dalam lift ni orang jepun ni sume da pandang2 sebab aku da tergelak2. abg fadil dengan kesengalan dia pun cakap this is my wife. hahahahah. bahlol betul. time tu jugak aku pukul dia. orang jepun tu kata oh your wife is beautiful. hahaha lagi. ayat nak menjaga hati. menyampah mak. aku dah hantar guest sampai bilik, aku ngan abg fadil masuk lift balik. masa dalam lift aku pun ape lagi. bagi tumbuk penerajang kat dia. puas hati aku. aku segan gak ngan abg fadil ni. sebab dia da tua. hahahaha.

sekarang aku tengah dengar balik lagu2 aku masa aku gune sony ericson K530i, zaman 2007 dulu. lagu rare betul. "and when the rain begins to fall, you are my rainbow in the sky. and i will catch if you fall, u'll never have to ask me why. and when the rain begins to fall, i'll be the sunshine in your life. blablabla...


No comments: