Thursday, April 12, 2012

i dont like it

aku kalau boleh tak mahu tulis pasal miserable nye hidup ni. tapi hidup ni bukan semua nye best. tapi kadang-kadang (selalu) aku memang tak tau nak cakap dengan sape lagi. aturan hidup ni pelik. aku paling tak suka contra contrast kan hidup aku dengan hidup orang lain. tapi itu jugak yang aku buat. kadang-kadang perasaan sedih lagi dekat dengan aku berbanding perasaan gembira. 

masa sedih ni aku akan start pikir orang yang maybe lagi sedih dari aku. 

tapi aku rasa, hidup ni ada sedikit fair la. "if awak tak de yang tu, awak ada yang ini". ayat ni yang buat aku selalu tahan perasaan and syukur apa adanya. hohoho. tapi after few months, sedih balik!pastu ingat balik phrase ni! pastu ok balik...! then ulang balik kejadian! hargghhhhhhhhhhhhh!!!!

so sabar banyak2 k taby, jom marlboro dulu.

No comments: