Tuesday, March 6, 2012

penat yang tak dapat di compare

hari ini sangat bapak keletihannye. occupancy 100%. berdiri 8 jam. xde kawan nak di ajak makan. duty manager yang asek cerita pasal anak dia. 8 jam dengan 100% occupancy macam berdiri 4 jam je kelajuan masa. tapi energy yang di ambil adalah macam 12 jam punya kerja. serioously tiring. i can sleep for 15 mnts with mouth open.

Randoms: 

1) i dont have any decent baju to wear tomorrow for work, need to wake up early, amik baju kat laundry.

2) aku sangat penat sampai aku malas nak bergerak ke tandas.

3) first time aku pakai eye shadow. perghhh.... takut pakai punya pasal, aku pakai sangat nipis sampai tak de sape nampak. motif aku pakai...? usah di tanya


aku rindu kawan2 aku sebenarnya. there is so many things i wish i can do with em. tapi if asek aku je yang nak buat effort, baek tak yah! blah la weh! bukan berkira, tapi if dorang pun langsung tak de effort, aku pun tak nak paksa diorang jadi kawan aku.

photography update!

anis call.. dia suruh aku amik gambar die tengah pregnant. omgeee.. acano ni? bulih ka? aku tak tau la boleh ke tak... bia betul minah ni nak suruh aku amik gamba dia. kira ni da second job la ni. aritu ekin engagement, skarang anis punya belly baby plak. dia tanya payment. aku macam tak tau la nak cakap cam ne. sebab aku takut aku nyer gambo tak syok. so aku cakap ni kira 'try and error' so no need payment. baik kan? memang dari dulu pun aku baik. tapi hati baik tak semestinya muka cantik. bwahahaha. :'( snif snif

i hate u

No comments: