Saturday, March 10, 2012

aku rasa macam seperti wanita berkerjaya. fuck i am not. haha. saya terpaksa menggunakan kata keji untuk describe sesuatu. sontohnye adalah seperti apa yang terjadi arini.

hari ni aku keje 8jam. tapi macam keja 3 jam dengan kelajuan cahaya. bizi macam menggoreng babi yang tak akan pernah masak! my back sangat sakit seperti mengendong buah jambu yang seberat 2 tan! how i wish zul were here. boleh la tolong urut2. tapi masalahnye kalau dia ada pun macam mana nak urut. tak kan nak urut masa tengah lepak ngn kawan kat mamak? tak kan masa lepak makan kat restoren nak urut2? tak kan nak urut masa nak lepaskan lelah kaki berjalan. so even die ade ke tak de ke memang sama je. 

hari ni duit short rm6.5 .dem. terbang duit kuh. masuk kerja mata sakit. diorang kata maybe sebab badan aku panas. so aku mnm air banyak2 pagi tadi. by noon. mata aku da ok. wah! tak sangka. 

did you know check in time in the hotel is after two..? but why the hell the guests still wanna come early in d morning and expect to have room at that hour? did you know if you were outside malaysia, you behaviour is completely unacceptable and the front desk wont give a damn about your fucking journey. 

theres one gst from s'pore. ko tak dapat bilik, ko da bising. aku suruh tunggu ko tak nak. pastu nak tunjuk kuasa veto. pastu hari ni datang nak say sorry. well, fuck u! 

thats all i got to say for today

No comments: