Thursday, March 15, 2012

its a good exercise too!

guest terus gelak and aku gelak dengan statement aku tu. tetibe dia diam. dia pandang aku yang macam punya kata2 yakni whats dat supposed to mean  ? . .? . . aku diam. terus check in and bagi kunci. eh eh. guest tu yang buat lawak dengan aku dulu, bila aku buat lawak, emo plak kan.. dia kata nak two double bed. dia kata ada budak2 kecik dalam bilik dia. but then dia cakap but the kids not even mine. hah? ok masa tu aku plak terasa nak cakap whats dat supposed to mean? sebab aku tak nampak pun mana2 budak ikut dia dari belakang masa check in. lantak hang la wahai guest kacak dan hensem. janji ko hepi.

ape aku merepek ni?! owh my pinky donkey!

bahulu merupakan makanan kegemaran aku! . .  setelah semua makanan dalam rumah telah habis. im proud of myself sebab hari ni belanja seringgit je. itupun sebab nak naik bus. PAT ON THE BACK. pastu Abe pun belikan air. and balik pon naik hotel transport. bijak bijak. for this week i spend less than RM50. which is fucking cool and awesome...!! shah ajak aku tengok wayang, aku cakap NO! kak nor ajak tengok wayang aku cakap YES! sebab dengan kak nor aku just beli tiket je. nanti makanan ke famous amos ke sume die belanja. wahaha. bahkan makan dinner pun dia belanja. kalau ngan shah aku kena keluar duit sendiri dari A sampai Z. heee :D bijak bijak. 


plus, i only have few hundreds je to survive till d end of month. bila cakap pasal duit je mesti tensi. wtf man! paper yang kaler2 tu boleh bagi impactyang besar kat hidup semua orang. fucker btl. nyampah lah macam ni! i dont to marry a Dato' or Tan Sri because of money. i want to be sedang-sedang je.
pehal tetibe merapu ni? 


Ok la. baik saya undur diri. dari terus hanyut dan mencalarkan personaliti diri. WAH!! i hate myself so much right now.

No comments: