Saturday, March 17, 2012

malas tak tercakap

kadang-kadang manusia ni pelik sampai aku sendiri tak leh blah. im in my room sipping kesedapan nestum 3 in 1. pagi tak makan. i dont need the energy lagi pon. hari cuti. bukan nak buat apa pon. so pukul 630pm aku dh rasa lapa. i know my sister pon tak makan dari pagi. the only things she did the whole day ialah baca novel and mandi. so aku pon nak cucuk duit dalam bank, alang-alang boleh la pegi beli makan n do some toiletries shopping. aku bukak pintu bilik, aku ajak dia keluar and cari makan. dia tak nak. ok fine. ingat aku nak terhegeh-hegeh nak ajak ko lagi. memang la dulu aku akan bekeras untuk ko ikut. but not this time. i dont gv a damn.

so aku blah p bank. malas betul nak beli barang toiletries masa mood tengah tak best. so i went to kedai makan and order nasi goreng. aku beli 2 nasi. aku tak tau untuk apa. maybe untuk dia, tapi aku rasa malas nak bagi dia makan sebab dia sendiri tak de effort nak carik makan. so aku plan tuk makan 2 2 nasi goreng tu. ni lagi satu perangai aku yang tak semenggah. suka nak tunjuk marah aku. even aku tak tau nak tunjuk kat sapa pon. bukannya dia satu bilik dengan aku. aku balik umah and aku makan sebungkus. aku tengok sebungkus lagi dalam plastik. fuck, i cant eat this. perut ak boleh pecah!

dengan perasaan menyampah, aku pegi bilik dia and letak nasi goreng atas meja dia. selalunya bila aku buat macam tu dia akan amik makanan tu and cakap aku tak suruh pon ko beli. aku tak lapa. memang agak kurang ajo and memang nak makan penampar. tapi tadi aku letak makanan and aku blah. pastu dia tetibe masuk bilik and cakap berapa harga nasi tu. aku rasa nak membabikan dia waktu tu. ko memang tak reti ke nak cari makanan kalau ko lapa. ko memang nak suruh orang yang suapkan ko ke. aku rasa nak menjerit kat muka dia.

semua benda orang kena tolong! aku menyampah betul dengan manusia cam ni. kerja pun mama tolong carikan. makanan pon aku kena carikan. rumah pon aku kena carikan! find your backbone la! ko reti mengular je ke! kalau kawan ko ajak g berpesta bagai, ko rajin je ikut. pandai betul nak make up.

memang aku tengah angin. macam sengal betul. i cant talk to mama bout this. she will just advice her nicely and dia akan buat muka kat aku. aku seriyes rasa berbulu gile! FCUK! seriyes aku rasa macam nak blah je dari tempat ni.

No comments: