Wednesday, January 11, 2012

simple plan

since form two aku dengar lagu simple plan, aku memang tak boleh selesa if tak dengar lagu dorang. masalahnya ialah aku tak akan teringin nak amik tau nama2 siapa nama vocalist, guitarist, bassist 1 and 2 or drummer. lagu diorang and message dalam setiap album lebih kurang sama je. i dont mind that (for now, da tua sok tak tau la kan)

tapi lagu diorang aku rasa dekat je dengan hidup aku. lagu diorang yang kadang2 marahkan dunia sama dengan perasaan aku yang kadang-kadang meluat dengan perangai dunia. perasaan aku yang tak kena bila duduk semeja dengan family, rasa yang tak sedap bila harapan terlalu menggunung terhadap seseorang. kadang-kadang memang aku sendiri carik punca untuk marahkan semua. aku ke yang tak happy dengan hidup aku, tapi masalahnya aku tak tau apa yang boleh buat untuk hidupkan jiwa aku. aku xtau apa yang tak cukup. 

My plan is simple, i know how to survive but to live the life i just dont know how. i dont know how to define happy since we r ol different and of cos happy ada meaning tersendiri untuk semua orang. ada orang boleh happy dengan weed, ada orang boleh happy dengan perempuan, ada orang boleh happy bila ada duit, and aku boleh happy if...... i cant decide yet, sebab aku nak apa yang boleh wat aku happy tu ada kena mengena dengan masa depan aku. and for now aku tak tau apa aku nak dalam masa depan aku tu.

bebel je lebeh ko ni...!!!

No comments: