Tuesday, January 3, 2012

Another entry tak boleh blah punya.

So someone in front office department decided to framed me. Totally cool. Aku tau mmg dia xcukup kasih sayang and dia memang attention seeker pon. Cant deny that. So dia da buat hal dengan aku, aku pon dengan berpandukan kestabilan emosi telah ignore dia. Aku tak cakap pape langsung dgn dia. Cakap pasal kerja sahaja. Aku ingat dgn buat cam tu akan pulihkan emosi aku yang telah d back stab. Well, it went well for me, but not for her.

Dia bagitau dekat supervisor dia yang dia tau yang im hurt tapi still salah aku sebab dapat attention lebih dari supervisor dia yang merupakan ex-supervisor aku and my mak angkat. Kalau nak jeles tolong la bertempat. Me and the supervisor known each other for almost 5 years now. Ko plak kenal xsampai setaon pon. Logik kah ko nak jelous. Awal2 lagi your supercool supervisor ko ada cakap yang anak angkat dia akan masuk hotel tu. So ko patut ada general idea yang aku memang rapat dengan supervisor ko tu. It doesnt appeared in your head i guess.

So this week ko buat lg satu helah ko. Ko cakap aku xrespect ko sbgai org yg lima taon tua dari aku... Waa ini bikin panas..

Hujah aku ialah:-

1) ko x respect frienship kita

That is the only hujah i hv n d only thing yg akan aku hujahkan... And ko nak aku respect ko cam ne...? Bagi gaji aku kat ko . . ?

Go fuck your life. Pls dont ruin mine..!

No comments: