Monday, January 9, 2012

Kami masih dalam mengenali hati dan poket masing2

"Ya saya tak nafikan yang saya berkawan dengan dia. Kami mula berkawan sejak dari tahun lepas, tapi tahun ini baru kami mula sedikit rapat. Kami masih dalam proses mengenali hati budi masing-masing dan dia seorang yang sangat senang untuk saya dampingi. Tapi masih awal lagi untuk saya katakan apa-apa tentang hubungan ini. Dia pun masih cuba untuk menyuaikan diri dia dengan cara hidup orang Malaysia kita"

perghh.. if aku jadi retis, memang aku copy balik je ayat-ayat kat atas ni.tapi aku memang tak hingin nak jadi retis (+memang tak layak pun)

Today not as hectic as yesterday. Yesterday tak hectic pun sebenarnya. Too many questions popped in my mind. Too much truth scares me sometime. i tend to ignore the truth. neglect the reality of life is what am doing right now.it is just terrible. no one would ever believe watever i say about how i guided myself (or misguided myself).  not that i bother to explain or watsoeva since no one know me really well, so i assume it would be fine to life a live according to me.

im a mess. shes in mess. we both are. n for how long we can survive in this stupid so called perfect life

No comments: