Tuesday, February 1, 2011

tangled fail

pagi-pagi dalam pukul 10 Mrs SE sampai rumah. dia tekejut. dia tengok mata aku. bengkak macam kene tumbuk. merah macam termasuk cili dalam mata. dia cakap dia nak ajak aku tengok movie Tangled. damn! melepas! i dont care that much about the movie. i just want to treat my eyes with almost good looking guy in that story. blah la. oh, who am i kidding. aku memang nak tengok pun movie tu. sebab macam best je. kat m'sia dah keluar dah cerita ni, satu dunia pun dah keluar kecuali uk. sebab uk tak de cd pirate. so bajet bagus ar? bukan dol.

oh iya. berbalik pada Mrs. SE. dia keluar dari rumah after 15 minutes arrived from who knows where. dia belikan ubat sakit mata and bila sampai rumah, terus bukak botol tu and suruh aku pakai la tu jugak. aisay men, terharu betul. and every two hours dia remind kan aku suruh guna ubat tu lagi. non-stop reminder. kire macam snooze handphone tu.

sebenarnya masa Mrs. SE sampai rumah, aku kat dalam bilik. tengah masuk kan barang-barang dalam luggage. ah days are passing by in a blink of an eye. its fucking february now! its been like a year now semenjak aku aktif yang betul-betul aktif dalam blog. baru aku kenal bloggers-bloggers lain. bukan la face to face, tapi aku tau diorang wujud. macam dulu aku tau sedara-sedara aku punyer blog and kawan college. sekarang kat fb friend list pun dah wujud 'blogger'. ewah ewah...

i cant really see my self in a plane heading home. but i do imagine myself in moms arms. sarcastic answers untuk soalan papa tu. why do i have to called him papa? cant us called him by putting uncle before his name? it just more appropriate rather than belakon depan mama.

life oh life

No comments: