Tuesday, February 22, 2011

at last!

its been how many weeks already eh since my last post? and finally im in malaysia. tanah airku yang sentiasa membuat aku nak marah hari-hari.  it's good to be back. it's good to be surrounded by familiar faces and places. tapi orang yang bernama taby ni mana pernah nak puas. ada aja yang buat tak puas hati.

so my life is not my life anymore since i still live with parents. so my life is their life. i cannot wait to find my own place, and duduk rumah/ bilik and hanya keluar untuk kerja. selama ni, hidup aku asyik kena share, sekarang biar la aku rasa hidup yang aku nak sangat dari dulu. hidup sorang, makan sorang, tidur sorang, suma sorang.

hari ini cukup-cukup 1 minggu aku di KL. and dalam satu minggu tu, baru hari ini aku duduk rumah. hari-hari lain semua aku keluar. sebab mama pun tak ada dalam rumah.

aku dengan pet pun rupanya makin jauh. ingat sampai KL makin dekat, tapi memang xboleh nak paksa-paksa lagi.

list manusia yang dah jumpa dalam masa seminggu
ekin: 1 kali
pet: 1 kali
shah: 1 kali
luke: 3 kali
mike: 1 kali

tapi yang kelakarnya, dengan luke aku tak pernah plan pun nak jumpa. time tu on the phone, time tu jugak jumpa. so no stress bila nak jumpa dia. lagipun rumah dah dekat.

Mrs.SE aku tak sure macam mana hidup dia sekarang. sama dengan Mrs.NSP. aku harap semua pun sihat saja hendaknya. i need to do a backup plan. sebab duit makin sikit. sebab aku telah terbeli blackberry. memang fuck ah! terus short duit aku. sekarang, kena jimat paling jimat. tapi aku nak makan McD, sebab lama gila tak makan ni. tapi rumah ni tak boleh makan McD. oh no!

p/s lisa, if u read this, tolong call kita balik ya. :D

1 comment:

ms evilo pon ok kan said...

nape rumah awk x blh mkn??
tggu saye ler, then kite mkn mcd ngan rakus nye eh..
=D