Wednesday, February 9, 2011

aku xnak bisu

hari ni first day aku rasa sangat susah untuk bercakap. tekak aku macam sakit bila nak bercakap. hari ni hari ketiga setiap kali aku telan saliva aku punya dua-dua belah telinga rasa sakit. if aku tak telan saliva pun telinga still sakit. tuhan dah mula nak tarik nikmat dari aku ke. ke semua orang pernah lalu phrase sakit telinga dengan tekak ni? tapi kalau dah setiap kali nak telan saliva, aku kene tutup mata sebab tahan sakit telinga and tekak, aku rasa macam ada yang tak betul je. 

if tiba-tiba aku betul jadi bisu one day. aku pun tak tau nak buat apa. 

maybe aku lari kot. aku lari dari semua orang yang aku kenal. aku jadi nelayan ke, aku jadi tarzan ke. hidup hanya sebab untuk hidup. aku lari bukan sebab aku malu. tapi aku tak nak dengar orang mula bercakap pasal aku. aku tak nak tengok orang tunjuk simpati or orang cakap padan muka aku. 

kalau aku boleh pilih aku nak jadi apa if aku di tarik nikmat untuk bercakap. aku nak jadi ikan. tak pun nak jadi pekebun. tak pun aku nak jadi buah oren. tak pun aku nak jadi duyung pun ok jugak. 

sigh~~

1 comment:

ms evilo pon ok kan said...

memacam la awk nk jadi nye pon.
jd oven la.
boleh wat bako kek.
hehehe.

jd la diri awk.
org tetap x kn kenal awk.