Monday, February 7, 2011

The Sims 2

game The Sims Nightlife dah sampai. and how am i supposed to know that i have to install The Sims 2 first before i can install the expansion pack! memang la expansion pack tu sendiri da bagi tau tu ialah expansion edition but still!! patutnya letak la BESAR-BESAR yang kena beli The Sims biasa dulu baru boleh install expansion pack. im a noob doh. mana nak tau. and aku tak kenal mana-mana kawan yang main The Sims selain Diyana S. masalahnya Diyana S tu main The Sims Original. and it was 3 years back. and i dont feel like talking to Diyana S at the moment setelah kes serang menyerang dari boyfriend dia tu!

Jadi... nak tak nak. terpaksa order The Sims 2. i know, sekarang dah keluar The Sims 3. tapi laptop ni hanya mampu main The Sims 2 sahaja. it's ok. and the real reason aku nak game The Sims ialah untuk mengurangkan masa bermain twitter and facebook. i know that we can control apa yang kita nak buat masa tengah online. but i dont trust my self. so, aku pun contact Mrs. SE. aku suruh dia orderkan. fuh, terus saja dia order. aku kena rajin berborak dengan Mrs. SE. hari 5/2/2011 aku tengah busy-busy. Mrs.SE ada kerja yang perlu di selesaikan. tiba-tiba dia hug aku. im touched. bukan lah selama ni dia tak pernah hug. tapi dia tau aku ni jenis yang tak suka kena pegang-pegang sangat. maybe sebab tinggal lagi berapa hari ja aku nak tinggalkan uk, tu yang buat dia hug jugak even dia tau aku ni keras macam batu.

tadi sakit kepala. pura-pura tidur tapi lelapkan mata 10 minit. lepastu amik laptop dari bawah katil. on laptop, terus sakit kepala hilang. and main email denga Mrs. SE pasal order game The Sims. and sekarang aku publish ini post. dan kemudian view entry carik ayat mana-mana yang menampakkan aku seperti orang sewel. lepas edit, aku publish post balik. aku tak suke tekan preview. tapi maybe esok aku akan start tekan butang preview sebelum publish post. perlukah hari ini aku tengok cerita hantu dekat youtube lagi? sebab semalam mula kedengaran bunyi-bunyi yang tak best setelah 2 hari 2 malam aku habiskan masa tengok movie hantu dan sihir.

spider is not an insect u genius! 

No comments: