Friday, June 15, 2012

merapu-sat

my baby sister went to college. everyone except me worried bout her. angah lagi la. aku just nak suruh ita belajar survive. angah pulak, sebab dia tau susahnye kitorang nak belajar dulu so dia nak make sure adik dia dapat belajar tanpa stress duit. aku paham perasaan angah. tapi bukan semua nak hulur. naseb baek la dekat bangi je, if dekat kwantan ke penang ke, tak ke mati menjelajah jauh sana every weekend.

dikhabarkan oleh angah yang ita kena gatal2. badan2 dia nak merah. so angah terus je nak bawak ita balik rumah and amik m.c. alahaiiii... memang mother type la. aku cakap kat angah biasa la tu kena gatal2. first week kan, air dia pon lain kot tak sama dengan rumah. aku pun penah je kena gatal2 masa masuk college dulu. pegi clinic sendiri, bancuh air ubat untuk mandi sendiri. hidup je aku. lama2 ok la tu. tapi angah pulak 'ehhhhh, ko tengok sendiri nanti badan dia' 

malas nak lawan cakap. 'yelah kite pegi esok amik dia' aku pulak macam 'such a husband type'. ikut je cakap mak nye. hahahahah.

i want to have babies.. im craving to hold a baby in my arms. i want to feel the undivided love from the little ones. im her only mother and the little one is my bundle of precious.  perghhh.. kena kawen ni!

2 comments:

ms evilo pon ok kan said...

hehhe awak da terjangkit "nk kawen" ngan saye ehh ??hehee , kawenn nnt pakai kaler ape??

si blogger kerek said...

kite kawen sebab nak anak. awk kawen sbb gatai. hahaha