Sunday, June 17, 2012

supper hungry n onan

since afternoon aku memang tunggu untuk pukul 11. untuk mula borak, lepas geram, gelak ketawa dengan shah. i need his familiar face. sometime. haha. dia jemput kat hotel. dia memang malas drive. stiap kali da jumpa aku, memang aku je yang kena bawak kreta. naseb auto.

pukul 1130pm heading to Chatime. ingat nak pekena fav drinks, sekali tutup sudah. pegi TTDI, makan mumtaz. kenyang. tapi shah lapa lagi. heading back to KL, pegi area sogo. makan benda alah cucuk2 tu. yang singgit satu cucuk. tahan haus sebab tak de air. haus gila..... tetibe teringat A&W-teringat waffle - teringat Mr. Harmony (banana split). Lets go to Petaling Jaya A&W!!! oohh.. sangat kenyang. pukul 3:00 decide balik umah. shah bagi pinjam dia punya Garmin the navigator. sebab dia nak suh aku hafal jalan pegi umah dia. hadodoi. pas ni aku plak kene jemput dia!!

naseb la shah ade. if tak aku xtau nak cerita dengan sape pasal zul tu. :(

tadi masa da sampai rumah aku, shah tanye "ko tau tak onani tu ape?"
                                             "masturbate" aku jawab.
                                                            "oh, ko memang tau eh. aku baru tau tadi"
                                     dia cakap lagi  "masturbate haram, tapi ko tau tak ape yang buat dia jadi halal"
  ape punye soklan dia ni??!   "if isteri dia xnak dia"
                                                     "salah! if masturbate tu boleh mengelakkan zina ke rogol ke,2  kire halal"
                                                             "ye ke????!!"
                 
pastu dia tanya lagi

                                      "tadi ade orang tanye, ape hukum jilat isteri?"
                                                "masin" tu je jawaban aku
                                         KAHAKAHAKAHAKAH

kitorang gelak terbahak2. macam bangang punye jawaban. the truth is im so tired. lets go to sleep.

No comments: