Tuesday, June 12, 2012

apa yang kite nak

apa yang kite nak bukan semuanya kita akan dapat. if sume benda ko dapat, ko memang perfect la! banyak yang aku nak, tapi apa yang aku dapat aku terima dgn seikhlasnya. yang xdapat plak, aku tau ada yang lagi berhak dapat benda tu dari aku.

aku lagi suke text dari on d phone. i can edit whichever sentences that i want. i can send or not to send the text messages. i can just delete messages from unwanted person. tapi i hate to send text messages when im mad. i wont be able to deliver what i want to say through text messaging. i boleh tulis satu ayat yang penuh dengan sumpah seranah. aku boleh tunjuk yang aku btl2 marah/ dissapointed/ annoyed dengan all the alphabet yang aku taip. tapi aku akan edit. aku akan decide not to send that text message bcox its would hurt the recipients. and one day, i'll be next. i'll be recipient. and i know i cant take all the harsh words n not to have any feelings towards the text i just read. i dont want it to be me. tapi kenapa masih ada yang sengal cb nak buat marah. aku nak cakap 'BABI' and tampar muke die. aku nak cakap 'MADAFACKA" kat telinga die kuat2. i want them to feel what i feel.

mmg dia babi!

No comments: