Saturday, September 18, 2010

poyo ke gile

laptop yang bernama bujang tu da rosak sebab software di hancuqkan oleh panglima bernama trojen horse. iye, ianya sangat merncarut berbakul-bakul dan berlori2. tapi i tabahkan hati i yang memang pilu, sayu, sebak,sedih, tak rase d hargai, kesunyian, lonely dan banyak lagi perasaan.

sekali zaren cakap kawan die yang dok kat manchester leh tolong betulkan. so aku pun nyuruh zaren cakap ngan kawan die yang bernama Amirul Azan tu. if tak boleh, xpela. aku xde la nak kacau idup die. tapi die kate kat zarren yang die boleh tlg. so aku pun dengan senang hati, aku pun add die. dengan harapan nak bertanya pasal laptop. bukan aku nak suruh die jadi kaunter pertanyaan. aku nak tanye je cam ne aku nak kasi laptop tu kat die. nak suh aku anto depan umah die? boleh je. nak send gune Royal Mail? tak de hal. asal bujang sihat, aku da ok da.

bodo la. tgk skrg aku da sebak. da la hormon air mate aku ni lately asek nak tesembur je.

so, nak mulekan ayat tanye secara orang yang normal, aku msg die sperti brikut.

Between Amirul Azan and You
Taby Romli September 16 at 7:01pm
ola amirul.

ni kawan zaren, yang nak mintak tolong betulkan notebook tu. zaren kate amirul blh btlkan. nnt nawi bayar. nawi nk mntak tlg formatkan sbb notebook tu da jd gl sbb da kne attack ngn trojan horse. pastu notebook tu xde cd rom. blh ka tlg?

so adekah aku ade macam kurang aja? aku rs cam sopan je da tu. aku nak pggl ko-aku kang. boleh je. tapi tetibe ckp kurang ajo plaks.da la xkenal. tetibe nak 'ko-aku'. nak u-i plak mmg ar aku xbese gile babi. so yang mmg slalu aku gune ngan sesape jua d mana anda berada ialah gune name.

eee! smp skarang tak reply2 msg ni. poyo ke ape. if btl la tetibe tak de ati nak tlg aku, ckp je la ko bz ke ape.  ini senyap cam kunyit (kunyit xde mulut. so pengunaan kunyit adelah praktikal) eee la hai. sesape yg blh tlg blasah si amirul azan, sile la. eeh jgn.jgn blasah. bg die kasih syg je. so satu ari nnt, bl ade orang mntak tlg kat die, hopefully ngn senang ati die blh tlg orang tesebut.

p/s ade budak kat birmingham kenal ngn amirul azan ini. die mengatakan bahawa amirul azan ni poyo. aku xjawab pape sbb aku tak kenal amirul azan. tp tedetik kat ati aku ms ade budak kate 'amirul yg pkai merc tu? bdak tu poyo' die yang poyo. tgk, aku lagi back up si amirul azan ni, even xkenal die. cittt. nak bawak diri!!!! nak mati cam bujang jgk. nak koma cam bujang jgk.

p/s kali terakhir. syg, nk kamu

No comments: