Saturday, September 4, 2010

camcorders

since datang dari uk, aku asek la nak camcorder. agak desperate sbenanye nak camcorder. tapi nak gak dslr. pastu pening2, pastu last2 beli handphone yang ade HD, bh record vid n beli amik quality picture (konon2 nye a ken). last2 phone tu rosak. sori to say, tapi aku memang geram smp rase nak mencarut abi banyak kali. cam ne tak mencarut, handphone tu lg mahal dr notebook aku. hmmm... memang disaster july la bile memule hp rosak, pastu laptop lak rosak. in d same month. sape yang tak de perasaan nak marah tu, mmg bagus ar. aku tak brape bagus, so aku mmg nak marah2 je slalu.

skrg ni aku kne carik duit lebih. sbb nye sume family kat kl pn ngah wat part time. so aku pun kne ar betindak mengikut apa kata survey kan. tapi maybe aku nyer pendekatan dlm mencari duit lebih ade la len sket n mmg lmbat sket dpt duit. aku akan try, result lom tentu lg. tp even aku tak dapat sesen dr keje ni, aku still akan wat gak sbb aku pny suke nak wat ape. kuikuikui

so bebalik kpd camcorder ni, since aku da tak de laptop n tak de phn canggih, aku nak beli camcorder lak. aku nak gak..!!! tak kire..!! nak camcorder. lagipun raye ni aku tak balik. so maybe aku leh la record hari2 aku beraya sorang diri. hmmm.. sume nye akan tinggalkan aku g jenjalan. so bia ar aku ngn idup aku ngn camera aku n mayb ngan malboro aku.

aku mmg da lame gie tak smoke. aku pn bukannye heavy smoker, aku social smoker je. kat umah sewa dl mmg slalu gak isap, tapi kat lua umah, aku pnah isap sekali je. tu pn ngn kaz. sbb aku bosan gl borak2 ngn die. so..ermmm.. mayb sbb aku pn smakin tension skrg.aku pn tak tau tension sbb ape. bkn ade umah kne bayar pon. bukan ade kreta nk kne bayo pn. ooo ye tp aku tetap tensi pasal duit. bile la nk cukup2 ni kan. arap2 lg 4 bulan cukup ar...
so sbb tensi yang ntah pape tu, buat aku rse nak smoke balik. tp aku rase da nk dekat 2 taon gak aku tak isap. tebatuk le gamaknye.

ye, aku jahat.

No comments: