Thursday, September 30, 2010

kiss-sah

bila kite mule bejalan kedepan, tak mungkin kite tak berpaling kebelakang. lihat apa yang sudah kite tinggalkan, mengerling apa yang tak mampu kite bawa bersama. dan bagi aku, apa yang aku tinggalkan di belakang adalah kesalahan aku. dosa aku. tapi masalahnyer kesalahan tu... aishh, mmg susah kalau nak di terangkan. memang panjang nak tulis. and aku memang tak tau nak tulis dari mana.

tapi aku yang jadi dulu, tak buat aku sedih. buat aku gembire. buat aku selalu senyum. buat aku rase best. buat aku rase aku ada satu dunia untuk aku. apa aku buat aku tau ade yang slalu tlg dengarkan, tolong pujukkan, tlg tenangkan. memang aku salah. sebab aku yang mulakan. tapi ape yang aku rase dalam hati, aku sendiri tak blh halang. sacrifice die, aku tengok, aku rasa. aku manusia. aku pun terusik. even dekat mulut, aku poyo maki2. tapi dalam hati, tuhan je tau betapa aku terharu. 

tak elok asyik berangan. dan tu yang kitorang buat. berangan, berkhayal, bermimpi. aku khayalkan bende yang tak mampu untuk terjadi, dia mimpikan sesuatu yang lebih. paling teruk kami terus berangan. terlampau ramai yang bersangkut paut dalam kisah ni. pantang satu isu, dia pulak yang melebih menangis. tapi aku suka. aku suka dapat pujuk. aku suka tengok aku mampu usik hati dia. aku suka tengok si macho tahan esak untuk ucap stiap patah yang dia rasa. sumpah, aku tak berniat buat kau nangis sayang.

aku suka bila, sgala berkaitan dengan dia, ada aku. macam sleeping partner, macam shareholder. tapi entah macam mana. semuanya terhenti. aku cuba kutip semuanya, tapi aku tau aku tak mampu. dan dia pun belum tentu mampu tinggalkan apa yand dia ade sekarang untuk sambung cerita lama. tapi dia memang akan ada di SINI. dia penah menjadi shareholder aku jugak. im missing u. but i wont admit it. i know u had enough of bullshit to take care of and i dont want to be just another reasons for you cursing dan menambahkan dosa. so... diam2 sudeh. haih~~

No comments: