Friday, February 10, 2012

not much

walaweh. banyak sangat perkataan dan story yang perlu di hamburkan. banyak xbanyak la jugak. tapi kinda important event for me because my life is so like one line with no ups and downs. well that is what i always think. so i went back to kelantan for cousins weddings. 3 siblings in one go. amik kau. best tak best tak berapa sure. tapi bagi aku best sebab first wedding for Yusof's family aku tak dapat attend. so kali ni memang kaw-kaw 6 hari aku cuti dok sana. and first day kat kelantan dah accident. dont want to talk much about it but everyone pun selamat. cuma hati yang agak berdebor bila time potong memotong ni.

im actually out of ideas dah. hohoho. tadi macam banyak je nak cakap kan. oh yes, aku pakai inai. oh yeah. but its cacat. kiri warna macam orange2. kanan plak 'AMBOI MAK NGAH!! MERGHAH BENAR AH!" sangat merah ok.. infact ada yang macam sangat gelap sampai buat aku rasa scary plak. but im full of ideas tuk teased my cousins with this inai cause the color is so red. one time tu kitorang makan McD. pastu aku cakap kat diorang "nak tengok tak aku punya cili sos?" sambil amik fries and konon2 dip kat jari jemari and kuku yang merah pekat dengan inai and then aku makan "YEWWWW" was their only reaction. i dont blame them and i had a good laugh that evening.

hmmm wat else eh story mory yang best.

ha.... masa nak balik kl aku sipi2 lagi tinggal bus. aku seriyes tak nampak bus tu ada tunggu passanger. aku duduk je dalam kereta sebab tak nampak kan. sekali tu aku nampak bus tu datang, excited nak balik. tapi bus tu menonong je tak nak berhenti. pastu pak long suruh kejar. aku pun ape lagi. kejar bus tu betul2. bus semakin meninggalkan terminal dan sedang mengambil position untuk masuk ke jalan besar. aku semakin hampir dengan bus. aku berjaya mengetuk tingkap bus 2 tingkat itu sebelum bus itu berjaya masuk ke jalan besar. aku ketuk pintu bus. bertalu2. sambil membuat isyarat tangan yang aku nak naik bus tu. perghh.. akhirnya diorang bukak pintu. pak long datang dengan beg akademi fantasia aku tu. tetibe aku teringat phone aku yang ada dengan cousins aku dalam kereta. perghh sangat kecoh time tu. naseb bek aku pantas kan. kalau tak memang tak balik kl. phone ada dalam genggaman. aku pun naik bus dan bapak menyampah kat co-pilot tersebut sebab poyo cam bahangok.

kat ofis plak, kecoh aku bertunang. wah... if only....

ekin plak nak bertunang like betul2 bertunang. so tadi dia amik kat ofis, tolong siapkan tempat pelamin, decorate bilik 'pertunangan' and im d official phtographer tomorrow. oh my mama! let just play it cool. i already told her that i cant promise a good or artistic pictures since she was the one who want me to be the photographer even i did warned her about my untalented talent. (??) so let it be la. i will do my best, but the outcome sendiri puji la ek. hihihi.

ape lagi kasi mau kecoh eh.

oh yeah.. masa kat kelantan amin kol memberitahu betapa aku tak ingat kat dia. oh hello mister, ko pon same cakap aku sorang je. pastu borak punya borak. hari2 jumpa kat ofis, tapi adoidoidoi ape yang aku try avoid entah lah. tapi bila orang tak de, amboi2.... siap main bercekau bertumbuk mencubit dalam lift. hahaha. ape aku ni suka sangat? because im lonely. wahh..! mother father punya zul! y la u do this to me. :'(

i hate you zul :(

No comments: