Sunday, February 26, 2012

few in words.

macam banyak je benda jadi. tapi bila di ingat-ingat balik, macam tak de banyak sangat. 

recapped balik yuk.

Earlier of the month Mandy, Sanggera and Ibrahim ajak masuk tournament bowling. aku cakap aku xnak. aku tak teror. even dulu every month main, tapi aku memang tak tangan bangku la. tak ghoti bonar. tapi diorang convinced kan aku yang diorang pun tak pandai gak main bowling. diorang kata masuk suka-suka je. lagipun memang group kitorang akan kalah punya. bila aku dengar cam tu, aku gumbira lah. sebab pressure untuk menang tak ada kan. so if kalah dorang tak leh salahkan saye ni. so setujulah aku..... dan pada hari tersebut;

Ibrahim baling bola, STRIKE!! Sanggera baling bola, STRIKE!! Mandy baling bola. 9 out of 10 pins jatuh. mase tu aku nak je panggil wonderpet - ini serius mesti tolong die. lihat anak su sedang bahaya!! - 
aku memang da macam, what the fuggggggggggg....!! u ol kata u ol tak teror sangat. ni sume strike ape kes ni T_T 
maka nak tak nak aku baling jugak la bola. lantak la markah. aku ingat main satu game je, sekali kene main 3 game! aku da tepuk dahi. ah bantai je lah. main punya main group kitorang main dulu. group2 lain sume tak abes lagi. aku dengan segan sila, tawaduk dan syukur pun melangkah keluar dari Ampang superbowl kat TS tu. sobsob.... cabut lari. 

last week i start work at 11pm til 7am. and after 7 days of work i finally preparing myself to hibernate for as long as i can. but with one phone call everything is ruined. i have to continue my night shift coz one of my colleagues sick.ahhh... i hate this. babai

No comments: