Friday, October 8, 2010

pelik oh

since pose aritu memang jarang sangat aku contact kwan2 aku. memang jarang ar message or call. sebab da ade laptop balik, wat pe nk pkai hp sgt kan. hmm laptop pinjam je pon.

so aku cam da tekad kan hati pasal pet. tak kan aku nak hilang orang yang baik ngan aku. xkan aku nak buang sume cam tu je. so aku mmg yakin ar nak ngan pet. so, dengan ini aku akan tunang ngan die once aku balik mesia nanti. aaa...

tadi manusia yg penah aku suke tapi aku wat bodo (mari namekan die lobaloba) call. banyak kali da die kol lately ni, tapi aku tak angkat. sebab die slalu kol salah masa. pastu tadi die kol mase aku da ngah ngadap laptop. mmg tepat a waktu die. aku bukan tak nak kol balik everytime die kol. tpi masalanye aku tak de kredit. haih~

aku angkat, aku halo-halo. aku halo lagi. tapi diam je. aku dengar bunyik t.v kat belah sane. tapi lobaloba tak nak becakap plak. ke terdial? aku halo-halo lagi. siap aku cam tegelak kecil (tak leh blah ayat) sebab if die kol sbb salah tekan mmg die hanye menghabiskan kredit die. so aku letak la phone. tetibe die bagi message. die kate saje je wat cam tu sbb rindu kat sore aku.wooo...

tekujat di situ. mmg b4 ni pn die ade cakap. tp jarang gile. jarang sangat2 la. pastu aku xleh reply msg die, sbb kan xde kredit. pastu tetibe die kol balik. kali ni die becakap. die kate die baru bangun. die tetido kat depan tv. mase tu kat mesia da kol 5 pagi. mmg sore bangun tido ar.

waaa baru bangun tetibe teringat kat aku. mmg ar 'im in heaven' bebeh. kate aku pada diri sendiri. well, sape je nak rindu aku ni kan. bile aku borak ngn lobaloba ni, mst aku teringat bnd2 yang lepas. bnd yang membuatkan die bukan dgn aku. tak pelah. xde jodoh. nak wat cam ne. redha je la

No comments: