Thursday, October 28, 2010

azam da kawen

i think so. boring gile saat ni.so aku bace la balik email2 yang dlu2 mase blajar2 dlu. azam senior kat kolej. yang aku tak bajet pn akan couple. sbb aku kenal sape die. tak de la kenal sgt. tapi kenal la gak. mase tu die da start sms aku. tapi aku tak de la rajin sgt nak layan sebab die gune celcom, aku gune maxis. tapi da lame pastu tetibe nek satu numbor maxis. aku ingat sape la yang dok kol2 ni, skali angkat. azam upenye. die tukar numb sebab senang nak message dgn aku. so start dari situ ar makin rapat. first date ialah buka pose sesame. cewah.

couple tahun 2005 smp 2006. stahun lebih gak ar. aku abes je study, aku clash dgn die. clash dgn sangat tragic. tapi tetibe bile da sampai uk ni. aku teringat kat die. so aku bg email kat die. die reply dgn sangat tak puas ati. so aku try reply balik, sampai la tak dapat ape2 respond.hahahha. klaka klaka. si azam ni agak bute i.t sket. so dlu2, aku la yg tolong set up kan email die sume. so tadi, aku cam sesaje la nk masuk email si azam ni. tapi pasword die aku da lupe plak. aku rase aku letak besday die. tapi besday die aku lupe gak. gile la aku ni.if aku da disconnect dgn orang tu, dgn besday2 die aku lupe. no phne lagi la tak ingat. name penuh je la ingat. so aku try masuk tak bleh. saje je nk try luck. so aku pn g la kat verify secret question. sbb aku setup email die, so maybe aku tau la secret question die. sekali! yahoo tanye 'where did u go for your honeymoon?' updated on May, 2010. wtf??? da kawen sudah ka? hahah aku pn tanpe putus ase, aku try lagi. langkawi, pulau langkawi, kedah. hahah sebab aku tau si azam ni tak penah g langkawi. so maybe die g langkawi la kot. tapi salah gak. so tak de la dapat aku hack account die. citt. hampeh tol. tak de la kecewa. saje nk lepas kan ketidak puasan hati. kenape die kawen? pttnye die jadi bujang telajakkk!!!

so since ko da kawen wahai encik azam,, aku doakan ko becerai. ahaha tak tak. aku doakan ko berbahagia lah. even aku tau, ko mesti sumpah seranah pnye kat aku ni. well, dats me love.

No comments: